Bölüm "MÜ, Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Bölümü" Scopus İndeksli Yayınlar Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Ekoloji Temelli Bir Doğa Eğitimi Programının Yararları: Katılımcıların Deneyimleri Üzerinden Bir Değerlendirme
(Turkish Education Association, 2021)Bu çalışmada, ekoloji temelli bir doğa eğitimi projesi kapsamında gerçekleştirilen etkinlikler hakkında projeye katlan Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin görüşlerini belirleyerek, projenin hedeflerine ulaşma derecesinin ... -
Folklor Metinlerini Pozitif Psikoloji Kavramlarıyla Yorumlamada Bir Örnek: Sevgi Konulu Ninniler
(Cyprus International University, 2022)Pozitif psikoloji temelde insanın yaşam boyunca pozitif deneyimler yaşamaları, öznel iyi oluşlarını artırıcı eylemler ile ruh sağlıklarının korunmasını amaçlar. Ninniler, ilk çocukluk yıllarında tanışılan sözlü kültür ürünü ... -
How Geogames Can Support Geographical Education?
(Eskisehir Osmangazi University, 2021)Knowledge of geography is one of the main elements in solving problems such as urbanization, socio-economic inequalities, disease, migration, natural disasters. It is also seen that importance is given to the acquisition ... -
Individual and global social responsibility levels of social studies pre-service teachers in terms of different variables
(Institute of Advanced Engineering and Science, 2021)The purpose of this research was to determine the individual and global social responsibility levels of social studies pre-service teachers in terms of different variables. The research was in survey model. The study group ... -
Multi-Task Learning with Sentiment, Emotion, and Target Detection to Recognize Hate Speech and Offensive Language
(ACM SIGIR Special Interest Group on Information Retrieval TCS Research, 2022)The recognition of hate speech and offensive language (HOF) is commonly formulated as a classification task which asks models to decide if a text contains HOF. This task is challenging because of the large variety of ... -
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN İKİ DİLLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
(T.C. Milli Eğitim Bakanlığı, 2021)Bu araştırmanın amacı, Türkçe öğretmenlerinin iki dilli ortaokul öğrencilerinin Türkçe konuşma becerilerinde ve bu becerileri geliştirmede karşılaştıkları sorunlara ilişkin görüşlerini tespit etmek; bu sorunlara yönelik ...