Bölüm "MÜ, Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu, Seyahat-Turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümü" Meslek Yüksekokulları için listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
The attitudes of local residents toward tourists in the Destination of Marmaris, Turkey
(Apple Academic Press, 2023)Being one of the known tourism destinations in the world, Marmaris, a coastal city, is preferred by many local and foreign tourists. In 2019, about 1,350,000 foreign tourists and 419,000 local tourists stayed overnight in ... -
DENEYİMSEL PAZARLAMA UYGULAMALARININ TELEKOMÜNİKASYON ŞİRKETİ KULLANICILARI AÇISINDAN ALGILANMA FARKLILIKLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
(Fırat Üniversitesi, 2020)Deneyimsel pazarlama, müşterilerin beş duyu organına da hitap ederek, onlarda unutulması zor hazlar ve duygular yaşatmak amacıyla gerçekleştirilen pazarlama aktiviteleri olarak değerlendirilmektedir. Bu çalışmada, Türkiye’de ... -
MARMARİS'TEKİ OTEL YÖNETİCİLERİNİN KÜLTÜREL YATKINLIKLARININ BOURDIEUCÜ BİR ANALİZİ
(Sosyoloji Derneği, 2022)Araştırma ile Marmaris’teki otel yöneticilerinin kültürel yatkınlıkları, kültürel tercihleri ve beğenileri, tüketim alışkanlıkları, gündelik pratikleri, Marmaris ve turizm ile etkileşimleri anlamak istenmiştir. Araştırmada ... -
Pozitif ve Negatif Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tercihi Üzerine Etkisi: Hazır Giyim Sektörüne Yönelik Bir Araştırma
(Anemon Muş Alparslan Üniversitesi, 2020)Bu çalışmanın amacı, hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren LC Waikiki ve DeFacto markalarını kullanan tüketicilerin marka tercihlerinde pozitif ve negatif ağızdan ağıza pazarlama faaliyetlerinin etkisini araştırmaktır. ...