Başlık için Turizm Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 105, listelenen: 99-105
-
Uzun İnce Bir Yoldayım, Sürüyorum Gündüz Gece: Tur Şoförlerinin Çalışma Pratikleri
(2018)Yönetimci bakış, turizm sektöründe çalışmayı insan kaynakları yönetim pratikleri altında ağırlama alt sektörlerinde incelemektedir. Taşıma alt sektöründe çalışma ihmal edilen bir alandır. Ayrıca, genellikle birçok araştırma, ... -
Üniversite adaylarının ÖSYS tercihlerinde kullandıkları karar verme stratejileri
(2009)Bu arastırma kapsamında, ögrencilerin kendileri için önemli bir sınav özelliginde olan ÖSYS tercihini yaparken kullandıkları karar verme stratejilerinin, su anda ögrencisi bulundukları okuldan duydukları tatmin düzeyleri, ... -
Valuation of the Works of Turkish art in the Context of Cultural Tourism.
(Milli Folklor Dergisi, 2010) -
Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği
(Yaşar Üniversitesi, 2022)Turistlerin değişen ilgi ve isteklerinin bir sonucu olarak ortaya çıkan yaratıcı turizm, son yıllarda pek çok araştırmacı tarafından ele alınmıştır. Söz konusu araştırmalarda, yaratıcı turizmin yönetsel yönüne odaklanılmış ... -
Yeşil İmaj ve Ağızdan Ağıza İletişimin Yeşil Otellere Fazla Ücret Ödeme Niyeti Üzerindeki Etkisi
(Atatürk Üniversitesi, 2020)Çevrede yaşanan olumsuz değişiklikler tüketicileri daha çevre dostu tatillere yönelttiği gibiturizm endüstrisinde faaliyet gösteren işletmelerin de çevre dostu uygulamaları işletmelerine adapte etmelerinde etkili olmuştur. ... -
Yiyecek Deneyiminin Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetine Etkisi
(2018)Bu çalışmanın amacı tüketicilerin yiyecek deneyiminin memnuniyet ve davranışsal niyetleri üzerindeki etkisini incelemektir. İstanbul’da faaliyet gösteren lüks restoranlarda yiyecek deneyimi yaşamış bireylerden 395 anket ... -
Yıldırma algısı ve etkileri: Hizmet sektöründe bir araştırma
(2013)Yıldırma davranışları son yıllarda çalışma hayatının önemli örgütsel sorunlarından birisi durumuna gelmiştir. Bunun sonucunda iş tatminsizliği, işgören devir hızının artması, hatta hizmet kalitesinin düşmesi gibi olumsuz ...