dc.contributor.author | Can, S. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-20T16:46:29Z | |
dc.date.available | 2020-11-20T16:46:29Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.issn | 1304-6020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12809/5697 | |
dc.description.abstract | [No abstract available] | en_US |
dc.item-language.iso | tur | en_US |
dc.item-rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | en_US |
dc.title | Fen bilgisi ögretmen adaylarinin laboratuar uygulamalarina yönelik düsüncelerinin cinsiyet, ögretim türü, sinif düzeyi ve lise laboratuar deneyimleri açisindan arastirilmasi | en_US |
dc.item-type | article | en_US |
dc.contributor.department | MÜ | en_US |
dc.contributor.departmentTemp | Can, S., Mugla Üniversitesi, Egitim Fakültesi, Ilkögretim Bölümü, Mugla, Turkey | en_US |
dc.identifier.volume | 9 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.startpage | 3 | en_US |
dc.identifier.endpage | 12 | en_US |
dc.relation.journal | Journal of Turkish Science Education | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |