Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCan, S.
dc.date.accessioned2020-11-20T16:46:29Z
dc.date.available2020-11-20T16:46:29Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1304-6020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/5697
dc.description.abstract[No abstract available]en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleFen bilgisi ögretmen adaylarinin laboratuar uygulamalarina yönelik düsüncelerinin cinsiyet, ögretim türü, sinif düzeyi ve lise laboratuar deneyimleri açisindan arastirilmasien_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmenten_US
dc.contributor.departmentTempCan, S., Mugla Üniversitesi, Egitim Fakültesi, Ilkögretim Bölümü, Mugla, Turkeyen_US
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage3en_US
dc.identifier.endpage12en_US
dc.relation.journalJournal of Turkish Science Educationen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster