Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAtıgan, Fatma
dc.date.accessioned2021-03-31T12:54:48Z
dc.date.available2021-03-31T12:54:48Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.citationAtıgan, F. Sosyal Medya Pazarlaması Ve Tüketici Satın Alma Değişkenleri İlişkisi, Sosyal Kimlik Ve Algılanan Değerin Aracılık Rolü Üzerine Bir Araştırma, BMIJ, (2020), 8(2): 1892-1921 doi: http://dx.doi.org/10.15295/bmij.v8i2.1498en_US
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.15295/bmij.v8i2.1498
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/9121
dc.description.abstractDijital iletişimin gelişimine bağlı olarak sosyal medya pazarlama faaliyetleri markaların önemli bir alanı haline gelmiştir. Pazarlama yazınında söz konusu faaliyetlerin tüketicilerin çeşitli satın alma davranışlarına etkilerine ilişkin araştırmalar yer almaktadır. Bu çalışmada da tüketici satın alma davranışları olarak e-memnuniyet, e-güven ve e-bağlılık incelenmiştir. Ayrıca, sosyal medya pazarlama faaliyetlerinin etkisinde markalardan kaynaklanan değer algılarının ve sosyal kimliklerin de bu ilişkilerde rol oynadığına ilişkin yazında araştırmalar bulunmaktadır. Bu çalışmanın amacı, söz konusu değişkenler arasındaki ilişkileri analiz etmek, sosyal kimlik ve algılanan değerin aracılık rollerini ortaya koymaktır. Bu amaçla, yapılan ön araştırma ile uygun bir e-ticaret sitesi belirlenmiş ve ilişkiler bu marka üzerinden analiz edilmiştir. Elde edilen bulgular ilgili bölümde tartışılmış olup, çalışmanın, algılanan değer ve sosyal kimliğin birlikte aracılık rollerinin tespiti açısından yazına bir katkı sağlaması hedeflenmiştir.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.relation.isversionof10.15295/bmij.v8i2.1498en_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMedya pazarlamasıen_US
dc.subjectE-Sadakaten_US
dc.subjectE-Güvenen_US
dc.subjectSosyal kimliken_US
dc.subjectAlgılanan değeren_US
dc.titleSOSYAL MEDYA PAZARLAMASI VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DEĞİŞKENLERİ İLİŞKİSİ, SOSYAL KİMLİK VE ALGILANAN DEĞERİN ARACILIK ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAen_US
dc.item-title.alternativeA SURVEY RESEARCH ON THE RELATINSHIPS BETWEEN SOCIAL MEDIA MARKETING AND CONSUMERS’ BUYING BEHAVIOR, THE MEDIATING ROLES OF SOCIAL IDENTITY AND PERCEIVED VALUEen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Yatağan Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri Ve Sekreterlik Bölümüen_US
dc.contributor.authorID0000-0002-8838-3688en_US
dc.contributor.institutionauthorAtıgan, Fatma
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage1892en_US
dc.identifier.endpage1921en_US
dc.relation.journalBusiness and Management Studies: An International Journalen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster