Yazar "Erbilgin, Evrim" için listeleme
-
A Comparison of Mathematics Teacher Training Programs in Turkey, Finland, Japan, and Singapore
Erbilgin, Evrim; Boz, Burcak (Hacettepe Univ, 2013)The aim of this study is to compare teacher training program of Turkey with three different countries. The comparison countries which are Finland, Singapore and Japan are selected according to TIMSS 2011 and PISA 2009 ... -
Çizgi Grafiğini Yorumlama ve Oluşturma Becerilerinin Ölçülmesi
Erbilgin, Evrim; Arıkan, Serkan; Yabanlı, Hanife (2015)ÖZ Bu çalışmada, ortaokul öğrencilerinin çizgi grafiğini yorumlama ve oluşturma becerilerini değerlendirmede kullanılabilecek bir ölçme aracı geliştirilmiştir. Geliştirilen bu ölçme aracı 7 şubede bulunan toplam 166 yedinci ... -
Factors Predicting Turkish and Korean Students' Science and Mathematics Achievement in TIMSS 2011
Topçu, Mustafa Sami; Erbilgin, Evrim; Arıkan, Serkan (Eurasia, 2016)This study makes an important contribution to an expanding body of international comparative studies by exploring factors predicting differences in science and mathematics achievement by students in Turkey and the Republic ... -
Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya, Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması
Erbilgin, Evrim; Yaman, Burçak Boz (2013)Bu çalışmanın amacı Türkiye'nin öğretmen yetiştirme programlarını üç farklı ülkenin öğretmen yetiştirme programları ile karşılaştırmaktır. Karşılaştırma yapılan üç ülke, Finlandiya, Singapur ve Japonya, TIMSS 2011 ve PISA ... -
Turkish Students' Science Performance and Related Factors in PISA 2006 and 2009
Topçu, Mustafa Sami; Arıkan, Serkan; Erbilgin, Evrim (Springer, 2015)The OECD's Programme for International Student Assessment (PISA) enables participating countries to monitor 15-year old students' progress in reading, mathematics, and science literacy. The present study investigates ... -
Türkiye'nin İlkokul ve Ortaokul Matematik Öğretim Programlarının Genel Konu İzleme Haritası ile İncelenmesi
Erbilgin, Evrim (2014)Bu çalışmada, Türkiye'nin ilkokul ve ortaokul matematik dersi öğretim programları genel konu izleme haritası yöntemiyle analiz edilmiştir. Genel konu izleme haritası yöntemiyle oluşturulan tablo kullanılarak, Türkiye'nin ...