Yazar "Karalar, Halit" için listeleme
-
How students digitally age: by gaining or losing?
Altan, Bilge Aslan; Karalar, Halit (2018)The study concerns the effects of the technology use among students in basic education. Therefore, the study aimed to benefit from primary education teachers’ experiences on students cans and cants due to technology use. ... -
K12 ve Lisans Öğrencilerinin Endüstri 4.0 Kavramına İlişkin Algıları
Özkoç, Hatice Hicret; Karalar, Halit (2019)Bu araştırmanın amacı, K12 ve Lisans öğrencilerinin Endüstri 4.0 kavramına ilişkin algılarını metaforlar yardımıyla belirlemektir. Olgubilim deseninde yürütülen araştırmaya 139 öğrenci (49 K12, 90 Lisans) katılmıştır. ... -
Öğrencilerin Anlamsal Web Temelli Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Önce Öğretmen Anlatsın Sonra Web'den Öğrenelim
Özdemir, Selçuk; Karalar, Halit (2017)Öğretim tasarımcıları, etkili öğrenme ortamları tasarlayabilmek için öğrencilerin beklentilerini ve ihtiyaçlarını dikkate almalıdır. Yapılan öğretim tasarımı ne kadar mükemmel olursa olsun geliştirilen ortamın etkililiği, ... -
Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system
Karalar, Halit; Kapucu, Ceyhun; Gürüler, Hüseyin (Springer, 2021)Predicting students at risk of academic failure is valuable for higher education institutions to improve student performance. During the pandemic, with the transition to compulsory distance learning in higher education, ... -
Stem in transition from primary school to middle school: Primary school students' attitudes
Karalar, Halit; Sidekli, Sabri; Yıldırım, Bekir (T&K Academic, 2021)This study aims to examine the STEM attitudes of primary school fourth-grade students who are in the transition period from primary school to middle school. More specifically, this study examines whether the students' ... -
Sınıf Eğitimi Öğretim Elemanlarının Web 2.0 Araçlarına Yönelik Görüşleri
Korucu, Agah Tuğrul; Karalar, Halit (2017)Betimsel nitelikteki bu çalışmanın amacı temel eğitim bölümü, sınıf eğitimi anabilim dalı öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşlerini belirlemektir. Türkiye'deki farklı üniversitelerde sınıf öğretmenliği ... -
Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adayları Dijital Öykü Atölyesinde
Bu araştırmanın amacı TÜBİTAK tarafından desteklenen proje kapsamında gerçekleştirilen dijital öykü atölyesi etkinliklerinin katılımcıların bilgisayar destekli eğitim yapmaya ilişkin tutumları üzerindeki etkisini belirlemek ...