Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDeliveli, Kısmet
dc.date.accessioned2022-06-20T11:22:17Z
dc.date.available2022-06-20T11:22:17Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.citationDeliveli, K. (2022). Dijital teknoloji destekli ses tabanlı hece öğretim yöntemi ile okuma yazmanın öğretilmesi (Vaka çalışması). Journal of Computer and Education Research, 10 (19), 103-136. https://doi.org/10.18009/jcer.1026440en_US
dc.identifier.issn2148-2896 / 2148-2896
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.18009/jcer.1026440
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/10043
dc.description.abstractOkuma-yazma öğretimien_US
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı Dijital Teknoloji Destekli Ses Tabanlı Hece Öğretim Yönteminin uygulamadaki sonuçlarını değerlendirmektir. Araştırma nitel araştırma yöntemlerinden vaka çalışması şeklinde tasarlanmıştır. Çalışma grubu, aykırı tipik örnekleme ve ölçüt örnekleme yöntemleriyle oluşturulmuştur. Bu çalışma kapsamında dijital teknolojileri kullanmayı bilen bir çocuğa Dijital Teknoloji Destekli Ses Tabanlı Hece Öğretim Yöntemiyle okuma yazmayı öğreten bir öğretmen ve bir annenin görüşleri incelenmiştir. Doküman inceleme, görüşme yöntemleriyle elde edilen veriler doküman, betimsel ve içerik analiz yöntemleriyle çözümlenmiştir. Araştırma sonunda; yöntemi uygulayan öğretmen ve annenin uygulama sürecini olumlu olarak değerlendirdikleri, çocuğun okuma yazmayı sıkılmadan öğrendiğini ve bu yöntemi uygulamaktan dolayı memnun olduklarını ifade ettikleri belirlenmiştir.en_US
dc.description.abstractThe study aims to evaluate the Digital Technology-Supported Sound-Based Syllable Teaching Method’s results. The study was designed as a case study, a qualitative research method. The study group was formed by deviant typical sampling and criterion sampling. The data from documents and interviews were examined through document, content analysis and descriptive analysis. The study examined a teacher and a mother’s thoughts, who used the Digital Technology-Supported Sound-Based Syllable Teaching Method and taught literacy to a child knowing how to use digital technologies. The data from document analyses and interviews were examined through “content analysis and descriptive analysis. In the study findings, the teacher and mother were seen to state that they evaluated the implementation process positively, the child learned to read and write without getting bored, and they were satisfied with having applied this method.en_US
dc.item-language.isoengen_US
dc.publisherTamer KUTLUCAen_US
dc.relation.isversionof10.18009/jcer.1026440en_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectLiteracy teachingen_US
dc.subjectDigital technology-supported sound-based syllable teaching methoden_US
dc.subjectCase studyen_US
dc.subjectOkuma-yazma öğretimien_US
dc.subjectDijital teknoloji destekli ses tabanlı hece öğretim yöntemien_US
dc.subjectVaka incelemeen_US
dc.titleTeaching Literacy through Digital Technology-Supported Sound-Based Syllable Teaching Method (Case Study)en_US
dc.item-title.alternativeDijital Teknoloji Destekli Ses Tabanlı Hece Öğretim Yöntemi ile Okuma Yazmanın Öğretilmesi (Vaka Çalışması)en_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümüen_US
dc.contributor.authorID0000-0003-3035-7505en_US
dc.contributor.institutionauthorDeliveli, Kısmet
dc.identifier.volume10en_US
dc.identifier.issue19en_US
dc.identifier.startpage103en_US
dc.identifier.endpage136en_US
dc.relation.journalJournal of Computer and Education Researchen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster