Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDuman, Bilal
dc.date.accessioned2020-11-20T17:31:19Z
dc.date.available2020-11-20T17:31:19Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1303-8451
dc.identifier.issn2459-1912
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/T0RZNE5USXk
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/7489
dc.description.abstractBu çalışma demokrasi ve eğitim kavramlarını öğretme-öğrenme süreci kapsamında tartışmayı ve aralarındaki ilişkiyi farklı degişkenler açısından incelemeyi amaçlamaktadır. Bu çalışmada demokrasi, diyalojik demokrasi, demokratik tutum, öğrenilmiş çaresizlik ve bilginin aktarımı bağlamında jakobenlik, ötekiyle karşılaşma, entelektüel dikkafalılık=şizorenik sapma gibi temel konular irdelenmiştir. Bu temel konular doğrultusunda bir görüşme formu oluşturularak Muğla Üniversitesi Eğitim fakültesinde öğrenim gören 15 öğrenci ile görüşmeler yapılmıştır. Bu görüşmeler sonunda elde edilen bulgulara dayalı olarak betimsel analizler yapılarak yorum ve tartışmalara gidilmiştir.en_US
dc.description.abstractThis study is to aimed to investigate in teaching-learning process between the relates and discussions from the point of different variables. In this study has been examined as the main topics that are democracy, democracy education, democratic values, dialogical democracy, democratic attitude, learned hopelessness, Jacobinism in the contexts of Transformation of knowledge, the confrontation of the other, intellectual schizophrenic. Datas were collected according to that the interview form was constituted in these main topics. Interviewes were made students received education in faculty of education of Mugla University. Data was analyzed that based the content and descriptive analyzes.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleÖğrenme-Öğretme Sürecindeki Entelektüel Şizofrenizmen_US
dc.item-title.alternativeEntelectual Schizophrenia in Learning-Teaching Processen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorDuman, Bilal
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage287en_US
dc.identifier.endpage321en_US
dc.relation.journalTürk Eğitim Bilimleri Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster