Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBulut, Zeki Atıl
dc.contributor.authorÖngören, Burçin
dc.contributor.authorEngin, Kemal
dc.date.accessioned2020-11-20T17:34:26Z
dc.date.available2020-11-20T17:34:26Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1302-6739
dc.identifier.issn1308-6979
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TnpFeE56VTE
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/8063
dc.description.abstractGerek altyapı ve yatırımların yetersizliği, gerekse maliyetlerin yüksekliği ve yetişmiş insan gücünün bulunmaması elektronik ticaretin hızını yavaşlatmaktadır. Ticaret boyutuna bakıldığı zaman, işten işe elektronik ticaret hacmi, işletmeden tüketiciye olan ticaret hacminden çok daha önemlidir. Çalışmanın amacı, büyük bir sanayi şehri olan İstanbul ili sınırlan içerisindeki KOBİ'ler arasında elektronik ticaret kullanım sıklığını ve düzeyini, hangi amaçla yapıldığını, bu tür ticari faaliyetlerden beklenen faydaları ve karşılaşılan zorlukları ortaya çıkarmaktır. Bu doğrultuda çalışmanın ilk bölümünde literatür taramasına yer yerilmiş, ikinci bölümde ise, KOBİ'lerde elektronik ticaret kullanımını araştırmak amacıyla İstanbul ili sınırları içerisindeki KOBİ'lere uygulanan anket çalışmasının sonuçlarına yer verilmiştir.en_US
dc.description.abstractThe speed of electronic commerce's spread is being hindered due not only to insufficiency of required infrastructure and investment but also high cost and lack of qualified personnel. Looking from the trade perspective, the volume of B2B electronic commerce is much more important than that ofB2C electronic commerce. The aim of this study is to find out the usage frequency and level of electronic commerce, its reason of existence, expected benefits and encountered difficulties from these kinds of commercial activities between SMEs operating in Istanbul, which is a big industrial city. In accordance with this aim, at the first section of the study there exists literature review, and in the second section the results of the questionnaire which has been applied to the SMEs in Istanbul in order to investigate the usage of electronic commerce in SMEs are presented.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleKobilerde Elektronik Ticaretin Kullanımı: İstanbul Örneğien_US
dc.item-title.alternativeThe Use of Electronic Commerce in the Small and Medium Scale Organisations: Istanbul Exampleen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.contributor.institutionauthorÖngören, Burçin
dc.contributor.institutionauthorEngin, Kemal
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage150en_US
dc.identifier.endpage161en_US
dc.relation.journalDoğuş Üniversitesi Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster