dc.contributor.author | Şener, Sabriye | |
dc.contributor.author | Korkut, Perihan | |
dc.date.accessioned | 2020-11-20T17:50:41Z | |
dc.date.available | 2020-11-20T17:50:41Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 1305-578X | |
dc.identifier.issn | 1305-578X | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr//makale/TWprek5UZ3lNZz09 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12809/8579 | |
dc.description.abstract | This study explores the views, perceptions and suggestions of teacher trainees regarding L1 use in foreign language classes and search for their awareness of the issue. A qualitative research design was employed. The data were gathered by means of 5 open-ended questions. The findings revealed that most of the participants preferred mostly target language in classes. They thought that excessive use of L1 deprives learners of the chances of practicing oral skills and developing communicative competence. | en_US |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın amacı öğretmen adaylarının yabancı dil olarak İngilizce dersinde ana dilin kullanımına ilişkin görüş, algı ve önerilerini ortaya çıkarmak ve bu konuyla ilgili farkındalıklarını araştırmaktır. Bu çalışmada nitel araştırma modeli uygulanmıştır. Veriler 5 açık uçlu soru yardımıyla toplanmıştır. Bulgular, öğretmen adaylarının çoğunun derslerde daha çok hedef dili tercih ettiğini, ana dilin fazla kullanılmasının öğrencilerin konuşma ve iletişim becerilerini kazanmalarına engel olacağını düşündüklerini göstermektedir. Ana dilin fazla kullanılmasının öğrencilerin konuşma ve iletişim becerilerini kazanmalarına engel olacağını düşünmektedirler. | en_US |
dc.item-language.iso | eng | en_US |
dc.item-rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Dil ve Dil Bilim | en_US |
dc.title | Teacher trainees? awareness regarding mother tongue use in English as a foreign language classes | en_US |
dc.item-title.alternative | Öğretmenadaylarınınyabancıdilolarakİngilizcedersindeanadilinkullanımınailişki nfarkındalıkları | en_US |
dc.item-type | article | en_US |
dc.contributor.department | MÜ | en_US |
dc.contributor.departmentTemp | Muğla Sıtkı Koçman University, English Language Teaching, Muğla, Turkey; Muğla Sıtkı Koçman University, English Language Teaching, Muğla, Turkey | en_US |
dc.identifier.volume | 13 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.startpage | 41 | en_US |
dc.identifier.endpage | 64 | en_US |
dc.relation.journal | Journal of Language and Linguistic Studies | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Eleman | en_US |