Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSarı, Yaşar
dc.contributor.authorKozak, Metin
dc.date.accessioned2020-11-20T17:50:47Z
dc.date.available2020-11-20T17:50:47Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn1302-9975
dc.identifier.issn2667-7229
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TmpJNU1UYzM
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/8606
dc.description.abstractTurizm bölgeleri, turizm hareketlerinin en önemli odak noktalarından birisi konumundadır. Kişilerin geçici yer değiştirmelerinin temel hedefi, çoğu zaman belirli bir turizm bölgesini ziyaret etmektir. Söz konusu bölgeler, çeşitli cazibe unsurları nedeniyle ziyaretçileri kendilerine çekerler. Birden fazla unsuru bünyesinde bulundurması nedeniyle de, gelecek yıllarda turizm pazarlamasında bireysel işletmelerden daha fazla bir öneme sahip olacakları vurgulanmaktadır. Bu çalışmada da, ilk olarak hizmet endüstrisinin bilgi teknolojilerindeki son gelişmelerden günümüzde nasıl yararlandıkları konusunda genel bir değerlendirme yapılarak, söz konusu gelişmelerin hizmet pazarlaması üzerinde ortaya çıkaracağı olası etkileri üzerinde durulmaktadır. İkinci olarak ise, turizm bölgelerine özgü kullanılabilecek bölgesel web sitesi tasarımı konusunda bir model önerisinde bulunulmaktadır. Bu kapsamda da, bireysel turizm işletmeleri ile kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarının yapmaları gerekenler hakkında bazı uygulamaya dönük önerilere yer verilmektedir.en_US
dc.description.abstractTourist destinations are one of the key points of international tourism and travel movements. The purpose of moving on a temporary basis is often to visit a particular tourist destination. Such places attract visitors with the pull-effect of their various attractions and facilities. With their multiple components, tourist destinations are expected to gain more importance in tourism marketing than individual facilities and attractions in the future. Bearing the growing importance of tourist destinations in mind, this study first attempts to present an overview of how the service industry currently benefits from the recent developments within the Information Technology and focus on how such developments influence services marketing. Then, discussion about developing a model of destination-based web site is provided. In this context, the paper gives several practical recommendations which be useful particularly for individual businesses, public and private sector representatives.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTurizmen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleTurizm Pazarlamasına İnternetin Etkisi: Destinasyon Web siteleri İçin Bir Model Önerisien_US
dc.item-title.alternativeThe Effect of Internet on Tourism Marketing: A Model Proposal for Destination-Based WEB Sitesen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Rektörlüğe Bağlı Birimler, Enformatik Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorSarı, Yaşar
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue9en_US
dc.identifier.startpage248en_US
dc.identifier.endpage271en_US
dc.relation.journalAkdeniz İİBF Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster