Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKaya, Bengisu
dc.contributor.authorAteş, Seyit
dc.contributor.authorYıldırım, Kasım
dc.contributor.authorRasinski, Timothy
dc.date.accessioned2021-03-15T12:30:21Z
dc.date.available2021-03-15T12:30:21Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.15390/EB.2019.8413
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/9007
dc.description.abstractBu araştırmada geri bildirimin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerin akıcı yazma becerilerine etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın çalışma grubu, Ankara ili Yenimahalle ilçesinde bulunan bir devlet ilkokulunun dördüncü sınıfında öğrenim gören 42 öğrenciden (21 deney grubu, 21 kontrol grubu) oluşmaktadır. Araştırmada veri toplama aracı olarak Akıcı Yazma Değerlendirme Rubriği, hikâye yazma konuları ve geri bildirim formu kullanılmıştır. Üç aşamada gerçekleştirilen çalışma sekiz hafta sürmüştür. Akıcı Yazma Değerlendirme Rubriği aracılığıyla öğrencilerden elde edilen verilerin analizinde kovaryans analizi (ANCOVA) analizi yapılarak deney ve kontrol gruplarının son test puanları karşılaştırılmıştır. Araştırmanın sonucunda deney ve kontrol gruplarının son test puan ortalamaları karşılaştırıldığında deney grubunun son test puanlarının anlamlı derecede yüksek olduğu tespit edilmiştir. Araştırmanın sonuçlarına dayanarak, uygulama ve gelecek araştırmalar için önerilerde bulunulmuştur.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.publisherTürk Eğitim Derneğien_US
dc.relation.isversionof10.15390/EB.2019.8413en_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectGeri bildirimen_US
dc.subjectAkıcılıken_US
dc.subjectAkıcı yazmaen_US
dc.subjectHikâye yazmaen_US
dc.subjectİlkokulen_US
dc.titleGeri Bildirimin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Yazma Becerilerine Etkisien_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümüen_US
dc.contributor.authorID0000-0003-1406-709Xen_US
dc.contributor.institutionauthorYıldırım, Kasım
dc.identifier.volume45en_US
dc.identifier.issue201en_US
dc.identifier.startpage189en_US
dc.identifier.endpage205en_US
dc.relation.journalEğitim ve Bilimen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster