Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorErgün, Emre
dc.contributor.authorBüyüker İşler, Didar
dc.date.accessioned2021-03-24T07:19:20Z
dc.date.available2021-03-24T07:19:20Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.17130/ijmeb.700840
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/9081
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, Fethiye ve Marmaris’te faaliyet gösteren konaklama işletmelerinin müşteri odaklı olmalarının sosyal müşteri ilişkileri yönetimi yeteneklerine ve müşteri ilişkileri performanslarına katkısını incelemektir. Bu amaçla yapısal bir model geliştirilerek amaca uygun geliştirilen hipotezler yapısal eşitlik modeli ile test edilmiştir. Yapılan analizler sonucunda, müşteri odaklı yönetim sistemini benimseyen konaklama işletmelerinin, sosyal müşteri ilişkileri yönetimi yeteneklerinin ve müşteri ilişkileri performanslarının daha yüksek olduğunu öneren model kabul edilmiştiren_US
dc.description.abstractThe aim of the study was to estimate the contribution of customer centric accommodation businesses to their social customer relationship management capabilities and customer relationship performance. A structural model was developed and tested. As a result of the analysis; the accomodation businesses adopting customer centric management systems had a positive contribution on social customer relationship management capabilities and had a positive contribution on their customer relationship performance. The proposed model was accepted.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.publisherBülent Ecevit Üniversitesien_US
dc.relation.isversionof10.17130/ijmeb.700840en_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTurizmen_US
dc.subjectSosyal medyaen_US
dc.subjectYapısal eşitlik modelien_US
dc.titleKONAKLAMA İŞLETMELERİNDE SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ YETENEKLERİ VE İŞLETME PERFORMANSI: FETHİYE VE MARMARİS BÖLGELERİNDE BİR UYGULAMAen_US
dc.item-title.alternativeSOCIAL CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT CAPABILITIES AND BUSINESS PERFORMANCE ON ACCOMMODATION BUSINESSES: AN APPLICATION IN FETHİYE AND MARMARİSen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Fethiye Ali Sıtkı Mefharet Koçman Meslek Yüksekokulu, Seyahat Turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümüen_US
dc.contributor.authorID0000-0002-4571-6323en_US
dc.contributor.institutionauthorErgün, Emre
dc.identifier.volume16en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage199en_US
dc.identifier.endpage217en_US
dc.relation.journalUluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster