Browsing by Author "Yıldız, Süleyman Murat"
Now showing items 1-11 of 11
-
İçsel Pazarlamanın İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Rolü: Spor ve Fiziksel Etkinlik İşletmeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme
Yıldız, Süleyman Murat (2014)İnsanların değişen yaşam tarzı, yükselen tüketici bilinci, sağlık ve fiziksel uygunluğa yönelik ilgisinden dolayı spor ve fiziksel etkinlik işletmelerinin hizmet sektörü içerisindeki pazar payı gün geçtikçe artmaktadır. ... -
İşyerinde Mobbing Davranışlarının Spor ve Fiziksel Etkinlik İşletmeleri Çalışanlarının Örgütsel Vatandaşlık Davranışına Etkisi
Yıldız, Süleyman Murat (2016)Bu çalışmada spor ve fiziksel etkinlik hizmeti sunan işletmelerde, mobbingin örgütsel vatandaşlık davranışına etkisi incelenmiştir. Veriler ticari olarak faaliyet gösteren fitness merkezleri ve yüzme havuzu işletmelerinde ... -
Mobbingin beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin tükenmişliği üzerine etkisi
Bu araştırma, mobbing davranışlarının beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin tükenmişliği üzerine etkisinin incelenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Veri toplama aracı olarak, Einarsen, Hoelb, ve Notelaersa’nın (2009) ... -
RELATIONSHIP BETWEEN INTERNAL MARKETING AND MOBBING (MORAL HARASSMENT) IN THE WORKPLACE: EMPIRICAL RESULTS OF SPORTS ORGANIZATION
Yıldız, Süleyman Murat (UNIV FEDERAL FLUMINENSE, 2021)Internal marketing and workplace mobbing are among the important facts that affect the efficiency and performance of organizations. This study was carried out to investigate the relationship between internal marketing and ... -
Relationships Between Internal Marketing and Job Performance Mediated by Psychological Ownership Among Fitness Centers' Employees: An Empirical Analysis Using PLS-SEM Techniques
Yıldız, Kadir; Yıldız, Süleyman Murat; Polat, Ercan (UNIV FEDERAL FLUMINENSE, ESCOLA ENGENHARIA, DEPT ENGENHARIA PRODUCAO, 2023)This study examined the relationship between internal marketing and job performance as the mediating variable of psychological ownership by focusing on fitness center trainers. The convenience sampling technique was used ... -
RELATIONSHIPS BETWEEN WORKPLACE MOBBING BEHAVIORS AND REVENGE THOUGHTS: EMPIRICAL RESULTS FROM HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Yıldız, Süleyman Murat; Güllü, Sevim (UNIV FEDERAL FLUMINENSE, 2022)Research on the relationship between mobbing in the workplace and thoughts of revenge in the literature is very limited. Therefore, this study aims to examine and better understand the relationships between these two ... -
Sosyal Mübadelenin İçsel Pazarlama ve İş Performansı Arasındaki Aracılık Etkisi
Yıldız, Süleyman Murat (2017)Bu çalışmada sosyal mübadelenin içsel pazarlama ve iş performansı arasındaki aracılık etkisi incelenmiştir. Veriler yükseköğretim kurumlarında görev yapan öğretim elemanlarından elde edilmiştir. Veri toplama aracı olarak ... -
Spor hizmeti sunan kamu kurumlarında lider üye etkileşimi ve örgütsel vatandaşlık davranışı ilişkisi
Yıldız, Süleyman Murat (2011)Bu araştırma, spor hizmeti sunan kamu kurumlarında lider üye etkileşimi ile örgütsel vatandaşlık davranışı arasındaki ilişkinin belirlenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Veriler Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü merkez ve ... -
Spor ve fiziksel etkinlik işletmelerinde iş yaşam kalitesinin çalışanların işten ayrılma niyetine etkisi
Yıldız, Süleyman Murat (2013)Çalışanların işten ayrılma niyeti üzerine birçok faktör etki etmekte ve iş yaşam kalitesi de bu faktörlerden birini oluşturmaktadır. Bu araştırmada, iş yaşam kalitesinin çalışanların işten ayrılma niyetine etkisi spor ve ... -
Stres Kaynaklarının Futbol Hakemlerinin Performansına Etkisinin İncelenmesi
Güllü, Sevim; Yıldız, Süleyman Murat (2019)Spor dalları içerisinde en fazla ilgi çeken futbolun seyredenlere daha fazla zevk ve heyecan yaratabilmesi, futbolun başlıca unsurları olan futbolcu, antrenör, hakem vb. gibi unsurların sağlıklı koşullarda performans ... -
A unidimensional instrument for measuring internal marketing concept in the higher education sector IM-11 scale
Yıldız, Süleyman Murat; Kara, Ali (Emerald Group Publishing Ltd, 2017)Purpose - Although the existing internal marketing (IM) scales include various scale items to measure employee motivation, they fall short of incorporating the needs and expectations of service sector employees. Hence, the ...