Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler
(2012)
İşletmelerin rekabet ortamında ayakta kalabilmeleri için kullandıkları en önemli araçlardan biri olan reklamlar mobilite ile birlikte değişime uğramıştır. Özellikle kısa mesaj servisinin popülerliğinin artması ile birlikte ...
Hedonik ve Faydacı Tüketim Davranışları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
(2019)
Bu çalışmanın amacı, tüketicilerin hedonik ve faydacı tüketim davranışlarını belirlemeye yönelik bir ölçme aracı geliştirmektir. Ölçeğin kapsam geçerliği alanyazın taraması, derinlemesine görüşmeler ve nitel veri analiz ...
ORGANİK ÜRETİM SÜRECİNDE ORGANİK 1.0’DAN ORGANİK 3.0’A GEÇİŞ ve ORGANİK 3.0’IN TEMEL ÖZELLİKLERİ
(2018)
Organik tarım ve organik üretim tarihsel süreç içerisinde büyük gelişmeler göstermiş ve bugün yeni bir aşamaya gelinmiştir. Bu yeni aşamanın adı “Organik 3.0” olarak belirlenmiştir. Organik üretimin tüm devletlerin ana ...
Tüketicilerin Değişen Alışveriş Alışkanlıkları ve Perakendecilikte Bütünleşik Dağıtım Kanalı Yaklaşımı
(2017)
Bu çalışmada yeni bir yaklaşım olarak perakendecilikte bütünleşik kanal yaklaşımı tartışılmaktadır. Çalışma bütünleşik kanal yaklaşımının kavramsallaştırılmasına katkı sağlamayı hedeflemektedir. Bu bağlamda perakendecilikte ...
Tüketici Mahremiyetinin Korunması: Sorumlular ve Yöntemler Üzerine Nitel Bir Araştırma
(2018)
Bu çalışmanın amacı tüketici mahremiyetinin korunması konusunda hangi aktörlerin sorumlu görüldüğü ve ne tür stratejilerin kullanılabileceğini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda nitel yöntemlerden faydalanılmıştır. ...