Konu "Film, Radyo, Televizyon" için TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 26, listelenen: 21-26
-
Türkiye’deki Hanehalkının Tatil Harcama Yapısının İncelenmesi: Tobit Model
(2019)Bireylerin nasıl çalışması gerekiyorsa aynı zamanda dinlenmeye ve tatil yapmaya da ihtiyacı bulunmaktadır. Ancak bu bağlamda yaş, cinsiyet, gelir, hanehalkı büyüklüğü gibi değişkenler tatil harcama yapısını etkilemektedir. ... -
Türkİye’de Sİyasal Kültür Kavramlaştırmasına İlişkİn Yöntemsel Müdahale
(2016)Bu makalenin temel inceleme konusu siyasal kültür olacaktır. Siyasal kültür, politik taraflarca sahiplenilen kaynaklarının birbirlerine karşı kullanılması, politik topluluğu karşılıklı olarak inşa eder. Bu makale, politik ... -
Üniversite Çalışanlarının Örgütsel Değişime Açıklıkları ile Örgütsel Ataletleri Arasındaki İlişki
(2019)Günümüzde örgütlerin çevrelerindeki hızlı değişimlere adapte olabilmeleri için değişim gerekliliği neredeyse tartışmasız kabul edilmektedir. Örgütlerin değişimi başarılı bir şekilde gerçekleştirebilmesinde etkili olan ... -
Yabancı Dil Öğretmenlerinin Öğretim Sürecinde Kullandıkları Dönüt Türleri: Erken Çocukluk Dönemi Yabancı Dil Eğitiminde Bir Mikro-Analiz
(2018)Bu araştırmanın odak noktasını İngilizce öğretmenlerinin öğrenme- öğretme süreçlerinde kullandıkları dönütler oluşturmaktadır. Dönütlerin öğrenmede önemli bir yerinin olduğunun düşünülmesi, araştırmanın temel seçiliş ... -
Yaygın Çevre Eğitimi Üzerine Bir Çalışma: Sürdürülebilir Kent Modeli Önerisi
(2018)Hızlı kentleşme ve aşırı nüfus artışının yol açtığı çevre bozulması kent yaşamının sürdürülebilirliğini ciddi ölçüde tehdit etmektedir. Ekosistemde kent ve kır bir bütün olup kent yaşamının sürdürülebilir hale gelmesi, ... -
YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN REKABET AVANTAJINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: MUĞLA İLİNDE YER ALAN 4 ve 5 YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
(2019)Yeşil pazarlama kavramı doğası itibariyle tüketiciler ve işletmeler açısından büyük önem arz etmektedir. Araştırmanın amacı yeşil pazarlama stratejilerinin işletmelere rekabet avantajı sağlayıp sağlamadığını ölçebilmektir. ...