Yazar "Can, Şendil" için TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu listeleme
-
en Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretme-Öğrenme Anlayışlarının İncelenmesi
Can, Şendil; Çelik, Cüneyd (2018)Bu çalışmanın amacı gelecekte fen bilimleri dersini yürütecek, fen bilgisi ve sınıf öğretmenliği programlarında öğrenim görmekte olan öğretmen adaylarının sahip olduğu öğretme-öğrenme anlayışlarını incelemektir. Tarama ... -
Fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuar uygulamalarına yönelik düşüncelerinin cinsiyet, öğretim türü, sınıf düzeyi ve lise laboratuar deneyimleri açısından araştırılması
Can, Şendil (2012)Fen Eğitiminde hedeflenen amaçlara ulaşmada, öğrencilerin laboratuar uygulamalarına ilişkin görüşlerinin bilinmesi önemlidir. Bu nedenle çalışmanın amacı, fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuar uygulamalarına yönelik ... -
Kamu personeli seçme sınavı öncesinde öğretmen adaylarının stres düzeyleri
Can, Süleyman; Can, Şendil (2011)İnsan vücudunun herhangi bir sisteme verdiği özgün olmayan karşılık” olarak Hans Selye’n in tanımladığı stres (1); kaygı, huzursuzluk, gerilim gibi psikolojik veya alerji, çarpıntı, baş ağrısı gibi bedensel tepkilere de ... -
Öğretmen Adaylarının Yeterli ve Dengeli Beslenme Alışkanlıklarının Belirlenmesi (Muğla İli Örneği)
Başta kendi yaşam kalitesini sağlama amacı olmak üzere bireylerin; topluma yararlı ve üretken olabilmeleri için sağlıklı bir vücuda sahip olmaları gerekmektedir. Vücut sağlığının korunmasında ise beslenme alışkanlıkları ... -
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Düşünceleri
Can, Şendil (2017)Bu araştırmada Pedagojik Formasyon Programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik düşünceleri; cinsiyet, yaş, mezun olunan lise türü, anne/baba eğitim düzeyi ve ailede öğretmen olma durumu değişkenlerine göre tespit ... -
Pre-Service Science Teachers’ Awareness of Technological Terms
Can, Şendil; Kaymakcı, Güliz (2017)Purpose: To accomplish the goals of science education, it is essential that science teachers have technological literacy. Thus, we need to determine the awareness of pre-service science teachers expected to possess a basic ... -
Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme stilleri ile bazı değişkenler arasındaki ilişkinin araştırılması
Can, Şendil (2011)Tarama modelinde yürütülen bu betimsel çalışmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının öğrenme stillerini belirlemek; bu öğrenme stilleri ile öğretim türü, cinsiyet, sınıf düzeyi, yaş ve öğrenme şekli arasındaki ilişkiyi ...