Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDeniz, Sabahattin
dc.contributor.authorTurhan Tuna, Sibel
dc.date.accessioned2020-11-20T17:30:57Z
dc.date.available2020-11-20T17:30:57Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1302-5600
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TmpZME5UZzQ
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/7332
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı ilköğretim öğrencilerinin Türkçe dersine yönelik tutumlarını belirlemektir. Çalışma; İlköğretim okullarında 5., 6., 7. ve 8. sınıflar düzeyinde Türkçe dersine devam eden 526 öğrenci üzerinde yürütülmüştür. Veriler likert tipi tutum ölçeği ile toplanmıştır. Araştırma bulgularına göre, öğrencilerin Türkçe dersine karşı tutumları, cinsiyetine, sınıf düzeylerine, anne ve babanın eğitim düzeylerine göre değişmektedir. Türkçe dersine yönelik tutumlarında, sınıf düzeyinde 5. sınıfların ve eğitim düzeyi yüksek olan anneye sahip öğrencilerin daha olumlu ve etkili olduğu görülmüştür. Babanın eğitim düzeyinin etkisinin daha az olduğu belirlenmiştir.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğrenci tutumu
dc.subjectTürkçe öğretimi
dc.subjectEğitim
dc.subjectÖğretim
dc.titleİlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersine Yönelik Tutumları: Köyceğiz Örneklemien_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümüen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
dc.contributor.institutionauthorDeniz, Sabahattin
dc.contributor.institutionauthorTurhan Tuna, Sibel
dc.identifier.volume35en_US
dc.identifier.issue170en_US
dc.identifier.startpage339en_US
dc.identifier.endpage350en_US
dc.relation.journalMilli Eğitimen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster