Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAltıntaş, Sedat
dc.contributor.authorKabaran, Hasret
dc.contributor.authorKabaran, Güler Göçen
dc.date.accessioned2020-11-20T17:31:02Z
dc.date.available2020-11-20T17:31:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2147-1037
dc.identifier.issn2147-1037
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TWpVd05EVTBOQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/7378
dc.description.abstractBu araştırma sınıf öğretmeni adaylarının kullandıkları öğrenme stratejilerini belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Nitel araştırma yönteminin kullanıldığı araştırma, durum çalışması deseni esas alınarak gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın örneklemi, amaçlı örnekleme yöntemlerinden tipik durum örneklemesi türündedir. Araştırmanın çalışma grubunu, 2014-2015 eğitim-öğretim yılında Ege Bölgesi'nde bir devlet üniversitesinde Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı'nda üçüncü sınıfta öğrenim görmekte olan on altı öğretmen adayı oluşturmuştur. Araştırma verilerinin toplanması amacıyla araştırmacılar tarafından hazırlanan yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Elde edilen veriler içerik analizi yöntemi kullanılarak analiz edilmiştir. Yarı yapılandırılmış görüşme formundan elde edilen bilgiler doğrultusunda önerilerde bulunulmuştur.en_US
dc.description.abstractThis study aims to determine the learning strategies that primary school teacher candidates apply. The study was conducted based on qualitative research method and particularly case study design. Sample of the study was formed regarding intentional sampling technique. Participants of the study were consisted of 16 primary school teacher candidates studying in a state university in Aegean Region within 2014-2015 academic years. For data collection, semi structured interview form was developed by the researchers. The obtained data was analyzed according to content analysis technique. Interview results were evaluated and recommendations were stated for the literature.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleSınıf Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir Durum Araştırmasıen_US
dc.item-title.alternativeA Case Study on Primary School Teacher Candidates' Learning Strategiesen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmenten_US
dc.contributor.departmentTempArş. Gör., Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi; Öğretmen, Özel Marmaris Çağdaş Bilim Koleji; Arş. Gör., Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi,en_US
dc.identifier.volume17en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage157en_US
dc.identifier.endpage176en_US
dc.relation.journalAhi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster