Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDeniz, Sabahattin
dc.date.accessioned2020-11-20T17:31:06Z
dc.date.available2020-11-20T17:31:06Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1300-8811
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TVRRMk1UUXdNQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/7406
dc.description.abstractBu çalışma ile çalışma alışkanlıkları ve öğrenme stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma grubu 412 üniversite öğrencisinden oluşmaktadır. Üniversite öğrencilerinin çalışma alışkanlıkları ve öğrenme stilleri çalışma süreci anketi ve Kolb öğrenme stili envanteri kullanılarak ölçülmüştür.Çalışmada, pearson korelasyon analizi ve adımsal çoklu regresyon analizi kullanılmıştır. Bulgular, ayırt edici, dönüştürücü, uyum sağlayıcı ve özümleyici öğrenme stillerinin çalışma alışkanlıklarının derin ve yüzeysel alt boyutları ile anlamlı ilişkilere sahip olduğunu ve ayırt edici, dönüştürücü, uyum sağlayıcı ve özümleyici öğrenme stillerinin çalışma alışkanlıklarının derin ve yüzeysel alt boyutlarının önemli yordayıcıları olduğunu ortaya koymuştur.en_US
dc.item-language.isoengen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleAnalysis of study habits and learning styles in university studentsen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmenten_US
dc.contributor.departmentTempMuğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Muğla, Türkiyeen_US
dc.identifier.volume21en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage287en_US
dc.identifier.endpage302en_US
dc.relation.journalKastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster