• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Muğla
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Muğla
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Öğrenen Örgütlerin Oluşturulmasında Üst Kademe Yöneticilerin Rolü

Thumbnail

Göster/Aç

Tam Metin / Full Text (289.9Kb)

Tarih

2007

Yazar

Okumuş, Fevzi
Avcı, Umut
Kılınç, İzzet

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Bu çalışmada öğrenen örgütlerin oluşturulmasında üst kademe yöneticilerinin rolü ve görevleri tartışılmıştır. Öğrenen örgütler bilgiyi elde etme, elde edilen bilgiyi farklı yönetim kademelerine aktarma ve edinilen bilgiyi kullanarak örgütü sürekli yenileme becerisine sahip kurumlardır. Bunun sağlanabilmesi için üst kademe yöneticilere önemli görevler düşmektedir. Çalışmadan çıkan en önemli sonuç üst kademe yöneticilerin bu süreçteki rollerini iyi bilmelerinin yanında bu rolleri yerine getirebilmek için gerekli olan becerilere de sahip olmaları gerektiğidir. Bunun başarılabilmesi için de üst kademe yöneticilerinin sürekli olarak eğitilmeleri ve geliştirilmeleri gerekmektedir. Çalışmada bu konular hakkında ayrıntılı tartışmalar yapılmış ve bu alanda uygulamada ve gelecekte yapılacak çalışmalar konusunda önerilerde bulunulmuştur.
 
This study discusses the role of senior executives in developing learning organizations. Learning organizations are those institutions which are good at collecting and disseminating information across differnet management levels and by using this knowledge they can also transform themselves on a continious basis. To be able to facilitate this process, senior executives have important roles and duties. An important conclusion emerging from this study is that senior exetives should not only know their roles and duties in creating learning organizations but also possess certain skills to perform the required roles and duties. To be successful in this process, they should be continously trained and developed. This study provides indepth discussions about these issues and makes recommendations for practice and future reseach.
 

Kaynak

Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi

Cilt

7

Sayı

13

Bağlantı

https://app.trdizin.gov.tr//makale/TmprMk1UVTE
https://hdl.handle.net/20.500.12809/7520

Koleksiyonlar

  • İşletme Bölümü Koleksiyonu [48]
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [3005]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Muğla

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi || OAI-PMH ||

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Muğla:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.