Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKoç, Hakan
dc.contributor.authorBoylu, Yasin
dc.contributor.authorArslantürk, Yalçın
dc.date.accessioned2020-11-20T17:31:42Z
dc.date.available2020-11-20T17:31:42Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1304-5318
dc.identifier.issn2147-9771
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TVRBeE16SXdNQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/7607
dc.description.abstractBu çalısmada konaklama isletmelerinde çalısan isgörenlerin tatmin düzeyleri ve is tatminlerini etkileyen bazı faktörlerin farklılasmasının belirlenmesi amaçlanmıstır. İliskisel tarama türünde olan bu arastırmanın deneklerini, Mugla yöresindeki dört ve bes yıldızlı konaklama isletmelerinde görev yapan isgörenler olusturmustur. Arastırmaya 440 isgören katılmıstır. Arastırmadan elde edilen veriler faktör analizi, t-testi ve Anova testi ile analiz edilmis ve analiz sonucunda elde edilen rakamsal bulgular ise yoruma tabi tutulmustur. Yapılan istatistiksel analizler ve yorumları sonucunda, tatmini etkileyen faktörler açısından isgörenlerin tatmin düzeylerinde farklılasmaların oldugu sonucuna varılmıstır.en_US
dc.description.abstractThis study aims to determine the satisfaction levels of employees and the differentiation of the factors influencing job satisfaction. The study is of descriptive nature and participants are comprised of employees in Mugla province at four and five stars hotel establishments. 440 employees participated in the study. Numerical findings obtained through a variety of statistical analyses such as t-test and ANOVA were interpreted and factor analysis was applied. The results suggest that there is differentiation in the level of satisfaction in terms of the factors affecting satisfaction.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTurizmen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleİş tatminine etki eden kimi faktörlerin konaklama işletmeleri açısından incelenmesien_US
dc.item-title.alternativeAn investigation of the factors that affect job satisfaction from the perspective of accomodation establishmentsen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorBoylu, Yasin
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage143en_US
dc.identifier.endpage158en_US
dc.relation.journalYönetim Bilimleri Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster