Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorMarangoz, Mehmet
dc.contributor.authorAydın, Ali Emre
dc.date.accessioned2020-11-20T17:31:49Z
dc.date.available2020-11-20T17:31:49Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1309-6362
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TWpVMk5Ea3hNUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/7633
dc.description.abstractBu çalışmada yeni bir yaklaşım olarak perakendecilikte bütünleşik kanal yaklaşımı tartışılmaktadır. Çalışma bütünleşik kanal yaklaşımının kavramsallaştırılmasına katkı sağlamayı hedeflemektedir. Bu bağlamda perakendecilikte bütünleşik kanalların yapısını anlayabilmek, tüketici ve perakendeci bakış açısıyla bu yaklaşımın değişim sürecine etkisini tartışabilmek amaçlanmıştır. Perakendecilikte bütünleşik kanal yaklaşımı, tüketiciler ile işletmelerin etkileşime girdiği temas noktaları arasındaki eşgüdüme vurgu yapmaktadır. Bu yaklaşımda, işletmelerin birden çok kanalda varlık göstermesinin ötesinde bu kanalları bir arada yönetebilme becerisi ve tüketicilere kanallar arasında uyumlu bir alışveriş deneyimi sunması esastır. Bu bağlamda yaklaşımın tüketicilerin karar alma süreçlerine etkisi incelenmiş, bu yaklaşım kapsamında işletmeler için öneriler sunulmuş ve olası sonuçlar tartışılmıştır.en_US
dc.description.abstractIn this study, omnichannel retailing is discussed as a new approach. The study aims to contribute to the conceptualization of the omnichannel retailing. In this context, it is aimed to understand the structure of omnichannel in retailing and to discuss the effect of this approach on the change process from consumer and retailer point of view. Omnichannel retailing emphasizes the coordination between consumers and the points of contact with which businesses interact. In this approach, it is essential that businesses not only exist in multiple channels but also have the ability to manage these channels together and offer consumers a harmonized shopping experience between channels. In this sense, the effect of the approach on consumer' decision making processes in examined, suggestions for businesses are presented within this approach and possible outcomes are discussed.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleTüketicilerin Değişen Alışveriş Alışkanlıkları ve Perakendecilikte Bütünleşik Dağıtım Kanalı Yaklaşımıen_US
dc.item-title.alternativeChanging Shopping Habits of Consumers and Omnichannel Retailingen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmenten_US
dc.contributor.departmentTempMuğla Sıtkı Koçman Üniversitesi; Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesien_US
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage71en_US
dc.identifier.endpage93en_US
dc.relation.journalTüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster