• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Muğla
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Muğla
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tatlıyı Yemek mi Yoksa Paylaşmak mı Tatlı? Paylaşım ve Ortak Tüketim Davranışı Üzerine Kuramsal Bir İnceleme

Tarih

2017

Yazar

Kiracı, Hakan

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Bu çalışmada; paylaşım, ürün paylaşımı ve ortak tüketim davranışı açıklanmaya çalışılmaktadır. Bu amaçla, İnternet tabanlı teknolojilerin gelişimiyle hız kazanan paylaşım ekonomisinin tüketiciler ve işletmecilerin dünyasında yarattığı değişimler incelenmekte ve paylaşım modelleri, paylaşım konusunda yapılan sınıflandırmalar ve ampirik çalışmaların bulguları derlenmektedir. Paylaşım konusunda yapılan temel çalışmaların model ve sınıflandırmaları ve ampirik çalışmaların bulguları esas alınarak, tüketicileri paylaşım davranışına iten ve tüketicilerin paylaşımdan kaçınmasına neden olan etkenler gözler önüne serilmektedir. Ayrıca, başarıyla uygulanan girişimlerden örnekler sunularak; paylaşım ekonomisinin paydaşları olan işletmeler, tüketiciler ve kamu kuruluşlarına çeşitli öneriler getirilmektedir
 
In this study, it was studied that sharing, product sharing and collaborative consumption behavior. In this aim, it was examined that sharing economy which it was accelerated by helping development of Internet-based technologies; effects of this economy on cluster of consumers and businesses; theorical sharing models; classifications related to sharing and findings of previous studies. By being based on models and classifications of fundamental and original studies, it was compiled that impediments, drivers and motives of consumers’ sharing behavior. However, it was presented the enterprises examples practiced in success and offered some proposals related to businesses, consumers and of course public authority, of course
 

Kaynak

İşletme Araştırmaları Dergisi

Cilt

9

Sayı

1

Bağlantı

https://app.trdizin.gov.tr//makale/TWpVM01qazFOUT09
https://hdl.handle.net/20.500.12809/7734

Koleksiyonlar

  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [3005]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Muğla

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi || OAI-PMH ||

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Muğla:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.