Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGüzel, F. Özlem
dc.contributor.authorPapatya, Nurhan
dc.date.accessioned2020-11-20T17:50:25Z
dc.date.available2020-11-20T17:50:25Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1309-0712
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TWpJMU9EWTBOQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/8507
dc.description.abstractSon yıllarda bilimsel ve teknolojik gelişmelerin hızla ilerlemesi hem işletmeleri hem de işletmelerin içinde bulundukları pazarları büyük bir değişime maruz bırakmaktadır. Hiç kuşkusuz bu değişimde en dikkat çekici olan rekabetin her geçen gün artmasıyla işletmelerin eskisinden daha fazla müşterilerin istek ve gereksinimlerinin ötesine geçecek ürünler ve hizmetler üretmek ve beraberinde duygusal arayışları yönlendirecek deneyimler yaratmak zorunda kalmalarıdır. Dolayısıyla, kendilerini ürünhizmet işinin ötesinde, deneyim sahneleme işinde gören işletmelerin yeni rekabet aracı "deneyim pazarlama" sıdır. Bu bağlamda çalışmanın amacı, işletmelerin sürdürülebilir rekabet avantajı yaratabilmesinde önemli olan deneyim pazarlamasının kavramsal analizini ve belirgin özelliklerini kuramsal yapı çerçevesinde analiz etmek ve ortaya çıkan sonuçları detaylı olarak ortaya koymaktıren_US
dc.description.abstractThe rapid advancements of informational and technological developments have exposed the businesses and the markets to have great changes day by day. Within the framework of these changes, along with the inevitable necessity of the competition, businesses are obliged to produce products/services going beyond the demands/needs and experiences directing the emotional searches of customers. So, the new competitive tool of businesses that see themselves beyond products and services producers is 'experience marketing'. The aim of this study is to analyze the concept of experience marketing which is important for creating the sustainable competitive advantage and its characteristic features through the conceptual structures and to examine the resultsen_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleDuygusal Arayışların Pazarlamayla Dansı: Deneyim Pazarlaması Kavramsal Bir Analizen_US
dc.item-title.alternativeThe Dance of the Emotional Searches with Marketing: the Experience Marketing a Conceptual Analysisen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmenten_US
dc.contributor.departmentTempMuğla Sıtkı Koçman ÜniversitesiOrtaca Meslek Yüksekokulu, MuğlaTürkiye; Süleyman Demirel Üniversitesiİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi,Isparta, Türkiyeen_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage109en_US
dc.identifier.endpage125en_US
dc.relation.journalİşletme Araştırmaları Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster