Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞener, Sabriye
dc.contributor.authorKorkut, Perihan
dc.date.accessioned2020-11-20T17:50:41Z
dc.date.available2020-11-20T17:50:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1305-578X
dc.identifier.issn1305-578X
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TWprek5UZ3lNZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/8579
dc.description.abstractThis study explores the views, perceptions and suggestions of teacher trainees regarding L1 use in foreign language classes and search for their awareness of the issue. A qualitative research design was employed. The data were gathered by means of 5 open-ended questions. The findings revealed that most of the participants preferred mostly target language in classes. They thought that excessive use of L1 deprives learners of the chances of practicing oral skills and developing communicative competence.en_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı öğretmen adaylarının yabancı dil olarak İngilizce dersinde ana dilin kullanımına ilişkin görüş, algı ve önerilerini ortaya çıkarmak ve bu konuyla ilgili farkındalıklarını araştırmaktır. Bu çalışmada nitel araştırma modeli uygulanmıştır. Veriler 5 açık uçlu soru yardımıyla toplanmıştır. Bulgular, öğretmen adaylarının çoğunun derslerde daha çok hedef dili tercih ettiğini, ana dilin fazla kullanılmasının öğrencilerin konuşma ve iletişim becerilerini kazanmalarına engel olacağını düşündüklerini göstermektedir. Ana dilin fazla kullanılmasının öğrencilerin konuşma ve iletişim becerilerini kazanmalarına engel olacağını düşünmektedirler.en_US
dc.item-language.isoengen_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDil ve Dil Bilimen_US
dc.titleTeacher trainees? awareness regarding mother tongue use in English as a foreign language classesen_US
dc.item-title.alternativeÖğretmenadaylarınınyabancıdilolarakİngilizcedersindeanadilinkullanımınailişki nfarkındalıklarıen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmenten_US
dc.contributor.departmentTempMuğla Sıtkı Koçman University, English Language Teaching, Muğla, Turkey; Muğla Sıtkı Koçman University, English Language Teaching, Muğla, Turkeyen_US
dc.identifier.volume13en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage41en_US
dc.identifier.endpage64en_US
dc.relation.journalJournal of Language and Linguistic Studiesen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster