dc.contributor.author | Deniz, Sabahattin | |
dc.date.accessioned | 2020-11-20T17:31:06Z | |
dc.date.available | 2020-11-20T17:31:06Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.issn | 1300-8811 | |
dc.identifier.uri | https://app.trdizin.gov.tr//makale/TVRRMk1UUXdNQT09 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12809/7406 | |
dc.description.abstract | Bu çalışma ile çalışma alışkanlıkları ve öğrenme stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma grubu 412 üniversite öğrencisinden oluşmaktadır. Üniversite öğrencilerinin çalışma alışkanlıkları ve öğrenme stilleri çalışma süreci anketi ve Kolb öğrenme stili envanteri kullanılarak ölçülmüştür.Çalışmada, pearson korelasyon analizi ve adımsal çoklu regresyon analizi kullanılmıştır. Bulgular, ayırt edici, dönüştürücü, uyum sağlayıcı ve özümleyici öğrenme stillerinin çalışma alışkanlıklarının derin ve yüzeysel alt boyutları ile anlamlı ilişkilere sahip olduğunu ve ayırt edici, dönüştürücü, uyum sağlayıcı ve özümleyici öğrenme stillerinin çalışma alışkanlıklarının derin ve yüzeysel alt boyutlarının önemli yordayıcıları olduğunu ortaya koymuştur. | en_US |
dc.item-language.iso | eng | en_US |
dc.item-rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.title | Analysis of study habits and learning styles in university students | en_US |
dc.item-type | article | en_US |
dc.contributor.department | MÜ | en_US |
dc.contributor.departmentTemp | Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Muğla, Türkiye | en_US |
dc.identifier.volume | 21 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.startpage | 287 | en_US |
dc.identifier.endpage | 302 | en_US |
dc.relation.journal | Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Eleman | en_US |