• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Muğla
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Muğla
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Sınıfta Ders Anlatımına İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi

Thumbnail

Göster/Aç

Tam Metin / Full Text (83.10Kb)

Tarih

2003

Yazar

Görgen, İzzet

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Bu çalışmanın amacı, mikroöğretim uygulaması yapan öğretmen adaylarının sınıfta ders vermeye ilişkin görüşlerinde mikroöğretim öncesi ve sonrası farklılık olup olmadığının incelenmesidir. Bu çalışma Muğla Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu III. sınıf öğrencilerinin katılımıyla 2000 yılı Gtiz döneminde gerçekleştirilmiştir. Araştırmada öğretmen adaylarının sınıfta ders vermeye ilişkin görüşleri 31 maddelik anketle alınmıştır. Ankette yer alan 11 maddeye ilişkin öğrenci görüşlerinde mikroöğretim uygulaması öncesi ve sonrasında anlamlı değişiklikler gözlenmiştir. Ancak anketin diğer maddelerine ilişkin öğrenci görüşlerinde anlamlı değişiklikler gözlenmemiştir.
 
The aim of this study is to examine whether there is a difference between the student teachers' opinions before and after using microteaching. This study has been conducted in the fall semester of 2000 at Muğla University Pysical Education and Sport Academy with the participation of the third year students. In this study the student teachers' view on teaching in the classroom has been dealt with a questionnaire which is consisting of thirty-one questions. Significant differences have been observed in the eleven questions which are related on the students' perspective before and after using microteaching. However, there were not been any significant differences in the other questions of the questionnaire.
 

Kaynak

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Cilt

2003

Sayı

24

Bağlantı

https://app.trdizin.gov.tr//makale/TXpBME1qST0
https://hdl.handle.net/20.500.12809/7805

Koleksiyonlar

  • Eğitim Bilimleri Bölümü Koleksiyonu [112]
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [3005]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Muğla

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi || OAI-PMH ||

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Muğla:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.