Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇetin, Didem
dc.contributor.authorCoşkun, Mustafa Volkan
dc.date.accessioned2021-03-31T11:20:56Z
dc.date.available2021-03-31T11:20:56Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/9117
dc.description.abstractİyi bir okuyucu olmanın ön koşulu olumlu bir tutuma sahip olmaktır. Kitap okumaya yönelik tutumun geliştirilmesi, yaşantı ve kalıcı öğrenmeler sonucu oluşan uzun bir süreçtir. Bu sebeple öğrenciye çok erken yaşlardan itibaren kitap okumayı sevdirmek ve kitap okuma alışkanlığının kazandırılması gerekmektedir. Okumaya yönelik olumlu tutumu olan bireyin, zengin bir kelime hazinesine sahip olmasının yanında, kavramlaştırılmış kelime hazinesine sahip olması beklenmektedir. Kavramlaştırma, bir nesnenin veya varlığın temsil ettiği anlamın ötesinde, kişinin o nesne veya varlığa kendi algılaması doğrultusunda bir anlam yüklemesi, yeni bir anlam oluşturmasıdıren_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.publisherKalem Academyen_US
dc.relation.isversionof10.23863/kalem.2020.147en_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTürkçe eğitimien_US
dc.subjectOkumaya yönelik tutumen_US
dc.subjectKavramlaştırmaen_US
dc.subjectÖğretmen adayıen_US
dc.titleSınıf Öğretmeni Adaylarının Kavramlaştırma Becerileri ile Okumaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkien_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi Bölümüen_US
dc.contributor.authorID0000-0003-0853-7083en_US
dc.contributor.institutionauthorÇetin, Didem
dc.contributor.institutionauthorCoşkun, Mustafa Volkan
dc.identifier.volume10en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage33en_US
dc.identifier.endpage50en_US
dc.relation.journalKalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster