• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Muğla
  • Fakülteler
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İktisat Bölümü Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Muğla
  • Fakülteler
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İktisat Bölümü Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

TURİZMDE GÜVENLİK ALGISININ TÜRKİYE EKONOMİSİNE ETKİSİ

Thumbnail

Göster/Aç

Tam Metin / Full Text (602.8Kb)

Tarih

2020

Yazar

Bahar, Ozan
Bilen, Kamil

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Turizm sektörünün, ülke ekonomisine sağladığı değer ve fayda her gün daha fazla artmaktadır. Diğer sektörlerle karşılaştırıldığında çok hızlı gelişim göstermektedir. Turistlerde seyahate çıkma fikri oluştuğunda gideceği yeri seçme konusunda çeşitli faktörler etkili olmaktadır. Bunların arasında çeşitli ihtiyaç ve beklentiler yer almaktadır. İnsan doğasının en önemli gereksinimlerinden birisi kendini güvende hissetme ihtiyacı olduğu için güvensiz koşullar altında turizmden bahsetmek zordur. Güvenlik ve güvenlik algısı turizm talebinin tercihlerine etki eden en önemli faktörler arasındadır. Bu önemi anlayan ülke ve firmalar turizmde güvenlik algısını pazarlama stratejisi haline getirmiştir. Çalışmanın amacı turizm sektöründe güvenlik algısının önemini ortaya koyarak bunun Türkiye ekonomisi üzerine etkileri hakkında bulgular elde etmek ve bu bulgular sayesinde yapılması gereken çalışmaları ortaya çıkarmaktır.
 
The value and benefit of the tourism sector to the country's economy is increasing more and more every day. It shows a very rapid development when compared with other sectors. When tourists come up with the idea of traveling, several factors are effective in choosing their destination. These include various needs and expectations. Since one of the most important requirements of human nature is the need to feel safe, it is difficult to talk about tourism under unsafe conditions. Security and security perception are among the most important factors affecting the preferences of tourism demand. Countries and companies that understand this have made the perception of security in tourism a marketing strategy. The aim of our study is putting the importance of the tourism sector forward to obtain findings on security perceptions about the effects on Turkey's economy and regarding these findings, to depict the necessary works to be done accordingly.
 

Kaynak

Güvenlik Bilimleri Dergisi

Cilt

9

Sayı

Uluslararası Güvenlik Kongresi Özel Sayısı

Bağlantı

https://doi.org/10.28956/gbd.696020
https://hdl.handle.net/20.500.12809/9131

Koleksiyonlar

  • İktisat Bölümü Koleksiyonu [69]
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [3005]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Muğla

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi || OAI-PMH ||

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Muğla:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.