Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBahar, Ozan
dc.contributor.authorBilen, Kamil
dc.date.accessioned2021-04-01T11:07:51Z
dc.date.available2021-04-01T11:07:51Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.28956/gbd.696020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12809/9131
dc.description.abstractTurizm sektörünün, ülke ekonomisine sağladığı değer ve fayda her gün daha fazla artmaktadır. Diğer sektörlerle karşılaştırıldığında çok hızlı gelişim göstermektedir. Turistlerde seyahate çıkma fikri oluştuğunda gideceği yeri seçme konusunda çeşitli faktörler etkili olmaktadır. Bunların arasında çeşitli ihtiyaç ve beklentiler yer almaktadır. İnsan doğasının en önemli gereksinimlerinden birisi kendini güvende hissetme ihtiyacı olduğu için güvensiz koşullar altında turizmden bahsetmek zordur. Güvenlik ve güvenlik algısı turizm talebinin tercihlerine etki eden en önemli faktörler arasındadır. Bu önemi anlayan ülke ve firmalar turizmde güvenlik algısını pazarlama stratejisi haline getirmiştir. Çalışmanın amacı turizm sektöründe güvenlik algısının önemini ortaya koyarak bunun Türkiye ekonomisi üzerine etkileri hakkında bulgular elde etmek ve bu bulgular sayesinde yapılması gereken çalışmaları ortaya çıkarmaktır.en_US
dc.description.abstractThe value and benefit of the tourism sector to the country's economy is increasing more and more every day. It shows a very rapid development when compared with other sectors. When tourists come up with the idea of traveling, several factors are effective in choosing their destination. These include various needs and expectations. Since one of the most important requirements of human nature is the need to feel safe, it is difficult to talk about tourism under unsafe conditions. Security and security perception are among the most important factors affecting the preferences of tourism demand. Countries and companies that understand this have made the perception of security in tourism a marketing strategy. The aim of our study is putting the importance of the tourism sector forward to obtain findings on security perceptions about the effects on Turkey's economy and regarding these findings, to depict the necessary works to be done accordingly.en_US
dc.item-language.isoturen_US
dc.publisherJandarma ve Sahil Güvenlik Akademisien_US
dc.relation.isversionof10.28956/gbd.696020en_US
dc.item-rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTurizm sektörüen_US
dc.subjectTurizm gelirlerien_US
dc.subjectTurizm ve güvenliken_US
dc.subjectGüvenlik algısıen_US
dc.titleTURİZMDE GÜVENLİK ALGISININ TÜRKİYE EKONOMİSİNE ETKİSİen_US
dc.item-title.alternativeTHE EFFECT OF SECURITY PERCEPTION IN TOURISM ON TURKISH ECONOMYen_US
dc.item-typearticleen_US
dc.contributor.departmentMÜ, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat Bölümüen_US
dc.contributor.authorID0000-0003-3349-5479en_US
dc.contributor.institutionauthorBahar, Ozan
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issueUluslararası Güvenlik Kongresi Özel Sayısıen_US
dc.identifier.startpage185en_US
dc.identifier.endpage206en_US
dc.relation.journalGüvenlik Bilimleri Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster